FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.dancingsouls.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
Febe, jakie sa ceny silowni u Ciebie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona G│ˇwna -> PvE

Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:47, 09 Kwi 2014    Temat postu: Febe, jakie sa ceny silowni u Ciebie?
 
Ju┼╝ si─Ö martwi┼éam czy u Ciebie wszystko w porz─ůdku,ale widz─Ö,┼╝e jeste┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam ┼╝e s─ů nie u┼╝ywane , za┼éo┼╝y┼éam je raz i przesz┼éam sie tylko po domu chcecie foteczki to piszcie na :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale on nie chce ze mn─ů ich ogl─ůda─ç.
Moga cie poprosic na interview (przyjezdzasz na wlasny koszt i ryzyko)
Z chwil─ů pojawi┼é mi si─Ö jeszcze stan zapalny, bo paluch ko┼éo paznokcia od wewn─Ötrznej strony zaczerwieni┼é si─Ö, ma┼éo tego, na paznokie─ç zacz─Ö┼éo mi narasta─ç tzw \dzikie mi─Ösko\.
Czasem słyszy sie komus sie swietnie cos zagolio nie pozostawiajc zadnych blizn.Czy ktos zwas mial robiona mezoterapie a jesli tak to niech napisze cos o tym .
Nic tylko si─Ö cieszy─ç
By┼éam te┼╝ w prywatnej klinice dr Sankowskiego, ale te┼╝ mi powiedzieli ┼╝e w─ůtpi─ů aby mo┼╝na by┼éo co┼Ť zrobi─ç, mog─ů spr├│bowa─ç laserem ale mo┼╝e nie by─ç poprawy a wr─Öcz pogorszenie wygl─ůdu.
No nie┼║le mo┼╝e powiesz jak sprawdzi┼ée┼Ť moje IP prostaku??

witam, na cellulit najlepsze jest pilka gimnastyczna jak actimed [link widoczny dla zalogowanych] astik-fit-ball.html super sie cwiczy, jak dziecinna zabawa a cale cialo jest w ruchy i miesnie pracuja. [link widoczny dla zalogowanych] Cytologia nie powinna by─ç wykonywana wcze┼Ťniej ni┼╝ w 4 dniu po miesi─ůczce i nie p├│┼║niej ni┼╝ w 4 dniu przed nast─Öpn─ů miesi─ůczk─ů.
3 Okupnik Pozdrawiam Co to mo┼╝e oznacza─ç? POM├ô┼╗CIE PROSZ─ś prosze o pomoc i jakies podpowiedzi...i z g├│ry dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Ökuje za rady Cz─Östo je prostowa┼éam, teraz juz si─Ö przyzwyczai┼éam. tak jest najcz─Ö┼Ťciej: No widzisz nie jest tak ┼║le, po odpowiednim przygotowaniu nawet ca┼ékiem fajnie przepraszam dziewczyny ale czy mozecie podac mi dokladny link tej stronki gdzie bede miec opisane jak z ta lewatywa prosze was bardzo to moj 5 dzien glodowki juz!!! Tel. W┼éa┼Ťnie si─Ö zastanawia┼éam czy nie wystawi─ç go na Allegro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla niego nie jest wa┼╝ne czy jeste┼Ťmy grubi i brzydcy, czy si─Ö komu┼Ť podobamy, czy te┼╝ nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
b) poznala lep[iej ten kraj i ludzi
No mi wlasnie tez bardzo szybko rosl mimo, ze nie mialam nadwagi.

Jednak tak jak wspomnialam ta Pani jest kosmetyczka wiec byc moze odbija sobie na Paniach co przchodza w ramach typowow kosmetycznych zabiegow upiekszajacych Ale jesli idzie o cierpiacych z powodu wrastania paznokci jest hmm..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jestem sklonna tyle dac tylko po to by wyjsc stamtad z usmiechem na twarzy, a nie ze lzami w oczach jak ostatnio ze studia Farouka Ja po każdym zbiżeniu (partner klęczał między moimi nogami i podtrzymywał mi biodra do góry - sorki za szczegóły ) ) kładłam sobie pod biodra zwinięty koc i tak leżałam nawet 30 minut.
Powiedział , że mi to wyleczy tylko żebym nie robiła biopsji bo zakłucę cały cykl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko wytrysk wci─ů┼╝ pot─Ö┼╝ny
[link widoczny dla zalogowanych]

1 por [link widoczny dla zalogowanych] Soki (marchwiowy,winogronowy,jablkowy) w pierwszym dniu pije sie pol na pol z woda,w drugim-nierozcienczone
Na pocz─ůtku ci─ů┼╝y mia┼éam te problemy i to zawsze pomaga┼éo. czyta┼éam gdzies ze wspolczesnym kobietom talia zanika Jak lepiej, z┼éo┼╝y─ç samej czy czeka─ç jak on z┼éo┼╝y? Zrobi─Ö wszystko, WSZYSTKO ┼╝eby schudn─ů─ç, zacz─Ö┼éam troch─Ö biega─ç, po kapu┼Ťcianej zaczn─Ö si─Ö zdrowiej od┼╝ywia─ç. Moja droga do odkrycia najlepszych kosmetykow by┼éa dllluga..testowa┼éam prawie wszystko dost─Öpne na rynku!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ebay za 1/4 ceny W kazdym razie, rady: Xanner czy ten neomycinum zapisa┼é Ci lekarz? pozdr jak cz─Östo ─çwiczycie, czy robicie ─çwiczenia na wszystko czy sobie wybra┼éy┼Ťcie jakie┼Ť partie i kiedy pierwsze efekty? Ja mam 13 lateq i siem troszke ba┼éam ze w nowej sql beda czepiac...ale ak narazie jest wszystko ok;p Nio zobaczymy co potem bedzie ale i tak jestem happy;D pozdrafiam cieplutko;* Mog─Ö zorganizowa─ç zaj─Öcia taneczne i teatralne, nauczy─ç dziecko gra─ç w szachy.
Jestem w 8 tc, wczoraj odebralam wyniki badan i mam dola.
[link widoczny dla zalogowanych]
Galeria Urody, tak salon sie nazywa a fryzjerka pani Małgosia
[link widoczny dla zalogowanych]
Na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö z samymi szybkimi numerkami, to Ty w nerwic─Ö wpadniesz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekty widać gołym okiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak b─Ödziesz to daj zna─ç, mam nadzieje ┼╝e uda mi si─Ö jeszcze tu zajrze─ç, bo moja propozycja jest nadal aktualna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] sa ksiazki przygotowujace do DSH,ja sie sama przygotowywalam do tego egzaminu,no ale juz rok bylam wtedy w niemczech
ale nie pytam, bo nie potrzebuj─Ö, nie odpowiadam, kiedy nie znam odpowiedzi hyba ogladalo ja ja tylko sdjecia w necie poniewaz w tv widac co im z zebami robia Czy wystarczy nie je┼Ť─ç kolacji?czy wystarcz─ů ─çwiczenia?czy te┼╝ trzeba zrezygnowa─ç z wi─Ökszo┼Ťci w─Ögli?nie bardzo mi do ┼Ťmiechu rezygnowa─ç z warzyw i owoc├│w szczeg├│lnie,gdy na nie sezon.Rozumiem s┼éodycze,pieczywo,ale reszta... Nie sadze zeby czekali do wrzesnia skoro to goracy problem. ja bra┼éam microgynon i B mam F (ale bra┼éam 10 lat a moja mama te┼╝ ma spory biust). [link widoczny dla zalogowanych]
Dziesi─ůta w p├│┼éfinale by┼éa Macedonia, wygra┼éa z Polsk─ů 6 punktami. kilka lat po (bez ┼╝, ┼é itp) teraz stoi sobie i patrzy na mnie nie wydaje mi sie ┼╝eby to by┼éo dobre rozwiazanie... Czy przyczyn─ů mo┼╝e by─ç przeprowadzona w lipcu operacja? W wARSZAWIE.,ORAZ ┼╝E PRODUKTY TE NIE S─ů SZKODLIWE DLA ZDROWIA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

blizny, moja goi┼éa si─Ö bardzo dobrze,po 8 dniach mia┼éam zdj─Öte szwy,by┼éa ja┼Ťniute┼äka, teraz gdy odpad┼éy mi prawie wszystkie strupki nieco si─Ö zaczerwieni┼éa i odczuwam pieczenie, takie jakby szczypanie, czy to normalne?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest lato a ja chodzę w pieprzonych rękawkach przez cały czas. własnie odbyłam romowe z bardzo miła Pania ktora mi podała wszelkie wady i zalety Lidy i zamówiłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
4.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestesmy zareczeni. [link widoczny dla zalogowanych] Najlepiej kup ze stali hirurgicznej.
bo m├│j problem polega na tym ┼╝e mam okropnie chude i krzywe nogi Tomasz Pietrzyk Akademia Urody rewelacja by┼éam wczoraj ! Jak dot─ůd nikt nie odpowiedzia┼é na nasz─ů ofert─Ö na portalach z wynajmem. Napisalas, ze w panstwowych jest super, no moze jedynie polozne sa niezadowolone kiedy nie wiesz jak odciagac pokarm. Ta choroba poch┼éania du┼╝o kasy i jedzenia [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Was kochane trzymajcie sie cieplo Pozdrawiam i z g├│ry dzi─Ökuj─Ö ! ci─Ö┼╝ko jest ale dasz rade . wiekszosc miala czystosc umyslu livinynmaj livynynmaj czy jako┼Ť podobnie wiem ┼╝e to kiedy┼Ť znana piosenka jak kto┼Ť wie jaka to piosenka prze┼Ťlijcie na e-meila z g├│ry wielkie wielkie dzi─Öki za pomoc to bez znaczenia bo ja nie mam swojego salonu tylko pracuje na kogos!!! [link widoczny dla zalogowanych] ,1.html?f=46412
[link widoczny dla zalogowanych]
wys┼éa┼éam moje blizny do dr Bieleckiego i powiedzia┼é,┼╝e odradza zabieg bo niewiele on mo┼╝e da─ç...;( ale nie mam zamiaru sie poddawa─ç.Musi istnie─ç kto┼Ť kto mi pomo┼╝e.............
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona G│ˇwna -> PvE
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin