FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.dancingsouls.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
Rozumiem prawie wszystko, jednak mam pewne problemy z rozmaw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona G│ˇwna -> PvE

Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 18:19, 09 Kwi 2014    Temat postu: Rozumiem prawie wszystko, jednak mam pewne problemy z rozmaw
 
samarytaninka - przynajmniej ja odnioslam takie wrazenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] __keyword--american+indian+clothing__sort--%2F%2F%2D%2D%3E%2 2%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70%74
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No bez przesady.
czekam na dalsze odpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Hana
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest doskona┼é─ů przek─ůsk─ů, kt├│r─ů mo┼╝na pogryza─ç np.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przed plnowan─ů ci─ů┼╝─ů zrobi┼éam sobie r├│┼╝ne badania i okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam toksoplazmoz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjecha┼éam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super.
Opr├│cz b├│lu piersi, kompletny brak objaw├│w. By┼éa bardzo pi─Ökn─ů kobiet─ů - to, jak si─Ö porusza┼éa, m├│wi┼éa, to by┼éa klasa sama w sobie. bo skoro masz takie problemy z ko┼Ť─çmi to powinna┼Ť mie─ç inn─ů metod─ů wyd┼éu┼╝an─ů nog─Ö..np przez wi├│rki (czy jako┼Ť tak), bo wyd┼éu┼╝y─ç powinna┼Ť, przy tak du┼╝ej r├│┼╝nicy.. Ja schud┼éam troch─Ö mniej, ale odchudza┼éam si─Ö juz wcze┼Ťniej. i podaj swoj wiek ehehehehe [link widoczny dla zalogowanych]
febe:gratulacje,gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!trzymam kciuki za szczesliwosc wasza.cudowna rzecz:milosc.nie znaczy ze jestem zakochana,ale jesli to w samej idei milosci. nie jestem zdrowa, a tokso daje mi w ko┼Ť─ç co jaki┼Ť czas. tez zalezy od karnacji Pozdrawiam wszystkie wahaj─ůce si─Ö mamu┼Ťki. Moj kolega jest od 12 lat wegetarianinem i przed kazda glodowka i w jej trakcie robi lewatywy ,a zanim zacznie glodowke tak samo sie przygotowuje jak kazdy inny robiac tydzien na surowkach( owoce i duzo surowek z marchwi i kapusty). Zadzwoni┼éam do pracy a on normalnie ze ┼Ťmiechu kwicza┼é w s┼éuchawk─Ö Dzi─Öki za popraw─Ö nastroju Ortopeda orzek┼é, ┼╝e nic innego tu nie pomo┼╝e jak tylko zabieg operacyjny, by─ç mo┼╝e z transpozycj─ů nerwu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pro┼Ť a otrzyma┼éa┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
o rajciu - wczoraj si─Ö popsikalam... ups
bo u mnie jest tak samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy smarujesz i maujesz?? [link widoczny dla zalogowanych] Od ich typu urody rowniez, bo sa typy bardziej mlodziencze z urody a sa tez ludzie zawsze wygladajacy powazniej z twarzy i nie mam tu na mysli zmarszczek.
z reszt─ů to jest wida─ç, ┼╝e trzyma diet─Ö, bo jej sylwetka nie jest jako┼Ť specjalnie wypracowana jak np. hej angel Najbardziej by mi zale┼╝a┼éo na tym,┼╝eby osoba kt├│ra ma to wykonane poda┼éa w jakim gabinecie wykonywa┼éa.Mam jeden na oku,ale nie chc─Ö podawa─ç ┼╝eby nic nie sugerowa─ç. to znowu ja niestety to nie sa te piosenki ktore przyslaliscie na maila ale dzieki za checi. mam znajom─ů kt├│ra swoje blizniaki urodzi┼éa naturalnie , ale przy drugim by┼éy k┼éopoty urodzi┼é sie w godz, po pierwszym i z tego co opowiada┼éa nie by┼éo za ciekawie w trakcie porodu si┼é─ů go wypychali na szcz─Ö┼Ťcie wszystko dobrze si─Ö sko┼äczy┼éo . [link widoczny dla zalogowanych]
no wlasnie nie wiem, dzis generalnie czwarta tabletka zaaplikowana wiec zobaczymy... Metoda ma┼éo bolesna i bardzo skuteczna bo powoduj─ůca wyp┼éyw tzw. brrrrrr to by┼é jak koszmar Masturbowa─ç powinny┼Ťcie si─Ö zawsze, gdy tylko macie nap┼éyw ochoty. Czasami czuje si─Ö tak jakkbym go wog├│le nie poci─ůga┼éa a przecie┼╝ schud┼éam ju┼╝ 12 kg od porodu i dbam o siebie. zdrada nie jest argumentem do uniewaznienia tylko do rozwodu i to wedlug prawa swieckiego a kanoniczne to inna historia, mozna miec swiecki rozwod i nie miec jednoczesnie koscielnego uniewaznienia (bo koscielny rozwod nie istnieje) to 2 oddzielne sprawy Polecam Ann─Ö zajdel z warszawianki - robi┼éam u niej makija┼╝ permanentny, ale wiem, ┼╝e ma r├│wnie┼╝ wi─Öcej us┼éug - z kt├│rych wszak┼╝e nie korzysta┼éam, ale jestem bardzo zadowolona z tego makija┼╝u.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo mnie to rozbawiło.
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ mam pytanie apropo b├│lu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiedz─ůc jak bardzo ┼╝ycie i niesprawiedliwo┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki za odpowiedz Witajcie, rodziłam w klinice parę dni temu i też jestem mega zadowolona z opieki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o przekr─Öt w Zabrzu
Big - To Be With You
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo musisz puscic bardzo lekki strumien. [link widoczny dla zalogowanych] Ulice:
topik jeszcze dzia┼éa? mam w tej chwili 35 lat rozstali┼Ťmy si─Ö 3 lata temu Na razie to m├│j cel. kiedys dretwialy mi tylko dlonie ale ostatnio zdaza sie coraz czesciej ze cale rece mi dretwieja od ramienia tak ze nia mage nia ruszyc wcale, wiem ze nie zawsze dretwieja mi od tego w jakiej pozycji spie, ze ja przyduszam i przez to nie ma krazenia. Po tym p┼éynie niemi┼éosiernie zaczo┼é ┼Ťmierdzic ten dywan, wi─Öc ja opra┼éam go zwyk┼éym proszkiem do prania,niestety nic nie pomog┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozara┼╝a┼éam tym ÔÇ×odchudzaniemÔÇŁ swoje c├│rki i ju┼╝ maj─ů na tym punkcie bzika ,s─ů szczup┼ée. przeczyta┼éam topic i dosta┼éam ataku mojej arachnofobii. odpa┼Ť─ç Musze przyznac,ze w piewrszych dniach faktycznie nie chialo mi sie jesc, ale pozniej to juz ten efekt tak nie dziala, musze troche wlozy─ç wysi┼éku aby nie zjesc wiecej. Wiec wydaje mi sie ze tez powinnas zrobi─ç to badanie , ca 125. Czy sa tu jakies studentki poloznictwa? hm ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wyobra┼╝acie sobie moja min─Ö i moje my┼Ťli...???
Deux Garcons ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To nie przypadek, ze seksbiznes w Europie opanowaly gangi muzulmanskie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wyjdziecie z tego do blonu z czerni, ale mo┼╝ecie z tego uzyskac bardzo ┼éadne odcienie br─ůzu czy bursztynu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e kto┼Ť mi co┼Ť podpowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem domatorka) to szukalam na randkach i w sumie mozna poznac, ale zgadzam sie, ze wiekszosc jest dziwnych, ale moj internetowy sprawdzony sposob to, zagaduje kogos nieznajomego na gg badz tlenie i takim sposobem naprawde nawiazalam bardzo ciekawe, a nawet trwale znajomosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli tu sa fanatycy jrsli chodzi.o wage. [link widoczny dla zalogowanych] Witam
Mysle, ze du┼╝o zalezy od tego z jakiej rodziny pochodzi wybranek.Moj pochodzi z bardzo wyksztalconej kairskiej rodziny, siostry chodz─ů po europejsku, bawi─ů sie w disco, sa wolne. wiec pierwsze 2 tyg po przekluciu pepka trzeba pzremywac spirytusem salicynowyma jescze mozna husteczkami z zawartoscia alkocholu o nazwie a po 2 tyg smarowac mascia poo tyg znowu wrocic do spirytusu i znowu po tyg przejsc do masci i po tyg znowu do spritu i tak dalej az do wyojenia a na poczatku sporytusem tzreba oki 6 razy dziennie zeby bardzo czesto to robic no apotem zmiejszac sie do 4X potem do 3X no i teraz nie powinno byc watpliwosci pozdroo:* uciek┼é mi wyraz chcia┼éabym zrobi─ç ┼╝ele Czesc.Poszkuje profesjoanlnej kosmetyczki w warszawie.Najbardziej zalezy mi na oczyszcaniu twarzy.Slyszalam ze oczyszcza sie juz twarz laserem.Prosze o opinie.Moze macie kogos symaptycznego i profesjoanlnego.Podawajcie namiary.Pozdrawiam.gosia cze┼Ť─ç sko┼äczy┼éam bra─ç te tabletki teraz b─Öde czeka─ç na niedyspozycj─Ö oraz na drug─ů wizyt─Ö u Gina (jak tu pisz─ů pewne panie ) serdecznie pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö mi┼éych i zdrowych ┼Ťwi─ůt wielkanocnych [link widoczny dla zalogowanych]
to jest mje 4 g┼éod├│wka Nigdy nie by┼éam jednak w tym salonie i nie wiem ile fryzjerek w nim pracuje i czy mam zaznaczy─ç, ┼╝e chc─Ö aby w┼éa┼Ťnie ona mnie obci─Ö┼éa. Juz nie wiem czy to z┼éosliwo┼Ť─ç losu czy co ?! i po co sie zdejmuje zelowe paznokcie (wyczytalam tu na forum) cze┼Ť─ç dziewczynki jestem jestem M├│j Marian poszed┼é z psem do lasu. A, zapomnia┼éam jeszcze o bezsenno┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona G│ˇwna -> PvE
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin