FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.dancingsouls.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
Włażą do buzi bo tam jest wilgotno i ciepło.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona Gwna -> PvE

Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:45, 27 Mar 2014    Temat postu: Włażą do buzi bo tam jest wilgotno i ciepło.
 
Nie wiem dlaczego ma mi zalerzeć na niewymiotowaniu . [link widoczny dla zalogowanych] No i od ok ponad 2 lat kochamy sie tylko stosunkiem przerywanym poniewaz prezerwatywa powoduje u mojego faceta spadek podiecenia.
przez ten czas nie masz swojego domu (bo mieszkanie z rodzinka jest meczace i prawda jest taka, ze nigdy czlowiek nie czuje sie tam jak u siebie), malo pieniedzy (mi ledwie wystarczalo, wszak mieszkalam w stolicy).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W ulotce piszą, że to się zdarza.
to jest jedna chyba z najstraszniejszych chorób lęk przed bezsenną noca kiedy rano trzeba byc w formie
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny miała może któraś z Was ze swoim dzieckiem tak, że najpierw wyszły ząbki trójki na górze, a jedynek nie było?
[link widoczny dla zalogowanych]

nie umiał znaleźć przyczyn mojego złego (delikatnie mówiąc) sampopoczucia w II połowie ciąży, cały czas twierdził, że wszystko jest OK, wypisywał tylko kolejne zwolnienia i kazał się odwiedzać co dwa tygodnie (kasa leci..........), nie zlecił badań, które podobno robi się rutynowo w takich dolegliwościach (co zdziwiło lekarza przy przyjeżdzie na izbę przyjęć do porodu) [link widoczny dla zalogowanych] Oktavko:

Nie wiem ,czy któras z Was slyszała o peelingach fotodynamicznych.Mysle ze to teraz taki hit wsród tego zabiegu. Osób które szukają pracy popołudniu jest bardzo dużo. Zrobić duzo i podsmażyć potem, bo takie są najlepsze!!! Zasługujemy na prawdziwych facetów!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tutaj chodzi chyba o 5000 hl dla całego trade bo pracuje prawie 6 lat i nie widziałem żeby jakiś PH sprzedał sam tyle przynajmniej w naszym trade ja w sezonie wywoże koło 1400 do 1600 hl i to z biedą przy moim rozjeździe [link widoczny dla zalogowanych]
wciąż czuję jeszcze miejscami , że sa twrade..no i w środku jeszcze są blizny od wkłuć... \Прощай!\ chodzi Ci o The Cardigans - My Favourite Game ?? Stosowałam różne odżywki i szampony. Dla mnie to spory kłopot. Wiecie ,że takie jak wy przyczyniają się do upadku zachodnie cywilizacji? obawiam sie ze ten 7 tom to bede czytac jakos tak na sile...juz czuje ze bedzie jak trzy tomy wladcy pierscieni w jednym (zeby nie bylo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kupiłam dzisiaj orbitreka od znajomego.
mi po mercilonie nie urosły ani o mm podobnie jak po harmonecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dancingsouls.fora.pl Strona Gwna -> PvE
Strona 1 z 1

Wywietl posty z ostatnich:   
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin